راهکارهای نوین تبلیغاتی
راه اندازی، توسعه و بهبود کسب و کار
مشاوران متبحر ما برای پاسخ به هرگونه سوالی در خصوص راه اندازی و یا توسعه کسب و کار در کنار شما هستند و بهترین روشها و تکنیکها را به شما پیشنهاد می دهند که با صرف کمترین هزینه و یا زمان به نتیجه مطلوب برسید.
کسب و کارهای کوچک و متوسط واقعا نیاز به درک اهمیت استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی دارند. استراتژی های بازاریابی به رشد کسب و کار شما کمک می کند.
با بهینه سازی مهارتهای کارکنان و سهامداران، شما می توانید با روش های خلاقانه برای افزایش فروش و خدمات به مشتریان، رشد کنید. استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی دست به دست، بازاریابی نام تجاری یا محصول شما، می تواند شامل جنبه های مختلف تولید، ترویج و فروش محصولات به مشتریان باشد. تبلیغات یک عنصر کلیدی در قرار دادن و ارائه ی مزایای محصول یا سرویس به مشتریان است. با طراحی خوب و استراتژی های تبلیغاتی موفقیت بلند مدت، مشتریان بیشتر و اطمینان از سودآوری کسب و کار را تضمین می کنید.
نقش تبلیغات:
تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند تا با موثرترین راه به مشتریان بیشتر برسیم. تبلیغات می تواند با انواع مختلف رسانه ها انجام شود، با استفاده از استراتژی های بازاریابی مختلف برای جلب توجه مشتریان. تبلیغات با برقراری ارتباط، پیام نام تجاری شما را از طریق پلت فرم های مختلف مثل تلویزیون و رادیو، رسانه های خرید، تابلوهای تبلیغاتی، مجلات و رسانه های اجتماعی به مشتری می رساند.
تبلیغات در اصل،صدای کمپانی شماست که شما آن را به خارج برای مشتریانتان می فرستید برای اینکه آنها موجودیت شما را بشناسند.
بدون تبلیغات، نام تجاری شما یا سرویس شما، قادر نخواهد بود توجه مشتریان پیشین را جلب کند. اهداف از پیش تعیین شده از ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری و محصولات در میان مشتریان، شامل بهبود سهم بازار، افزایش مشتریان و درامد در حال رشد، است. نوع استراتژی یا پلت فرم رسانه شما، نقش بزرگی در بهینه سازی و قرار دادن پیغام های شما و کمک به شما برای دستیابی به اهداف کسب و کارتان ایفا خواهد کرد.
مزایا: به عنوان یک نتیجه از تبلیغات، مشتریان از محصولات جدید یا حداقل در مورد موجودیت آنها آگاه می شوند. این به شما کمک می کند عرضه بیشتری روی محصولات جدید داشته باشید تا توجه یک بخش جدید از بازار را جلب کنید. این به کمپانی ها اطلاعات کمی و کیقی می دهد که ممکن است برای کمپین های آینده برای هدف قرار دادن مخاطبان استفاده شود.
تبلیغات یک عنصر اصلی و ضروری است و یک ابزار موثر که مورد استفاده قرار می گیرد توسط کسب و کارها، چه بزرگ و چه کوچک برای ایجاد آگاهی و متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول و یا دریافت خدمات. بدون تبلیغات مناسب، کسب و کار شما ممکن است راکد بماند و تولید سود به دلیل کم دیده شدن در بازار، سخت باشد.
اگر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی ضعیف ساخت یافته شده باشد، ممکن است در هدف جذب مخاطبان واقعی موفق نشوید. داشتن یک استراتژی و طرح بازاریابی کامل می تواند به شما کمک کند مصرف کنندگان در بازار را شناسایی کنید و راه حل های مناسب برای شما و مشتریان شما عرضه می کند.
در حالی که استراتژی تبلیغاتی مهم است، بازاریابان و بیزینس من ها بایستی چند جنبه در برنامه های بازاریابی خود را در نظر بگیرند. این ضروری است که کسب و کارها از ابزارهای رسانه ای درست استفاده می کنند تا مشتریان خود را هدف قرار دهند، اما این روزها که شبکه های اجتماعی ابزارهای موثری روی پلت فرم آنلاین هستند، استراتژی های تبلیغاتی نیاز به فرارفتن از رادیو و تلویزیون و چاپ دارد.
مشاوره تبلیغاتی
هدف نهایی تبلیغات چیزی نیست جز فروش بیشتر محصولات و خدمات، تبلیغاتی که این هدف را دنبال نکند تبلیغ نیست فقط هزینه می باشد.امروزه بعلت وجود انتخاب های بسیار، مردم چه بخواهند و چه نخواهند باید به تبلیغات توجه کنند تا بتوانند از میان انتخاب های بسیاری که دارند در هر مورد انتخاب بهتری انجام دهند به عبارتی تبلیغات نوعی آگاهی است برای مردم. اما باید به این نکته اشاره کرد که دیگر هر تبلیغی نمی تواند دیده شود، تبلیغات در هر سطحی باید مهندسی شود تا علاوه بر اثرگذاری مطلوب با حداقل هزینه بتوان حداکثر نتیجه را گرفت.
متاسفانه در مواردی آثار تبلیغاتی مشاهده می شود مثل یک اثر هنری زیبا هستند اما در آنها اصول تبلیغاتی رعایت نمی شود و معمولا این نوع تبلیغات هزینه بسیار زیادی به کارفرما تحمیل می کند بدون آنکه اثرگذاری محسوسی داشته باشند.
پیشنهاد می گردد قبل از هزینه کردن جهت تولید آگهی های تبلیغاتی پرهزینه مانند تیزرهای تلویزیونی، بیلبورد ها، بروشور و کاتالوگ ها با تیراژ بالا، ساخت سی دی های چند رسانه ای حرفه ای و … از مشاوره متخصصان تبلیغات ما استفاده نمایید تا اهداف و اصول تبلیغاتی در آنها مورد بررسی قرار گیرد.
در حال حاضر با توجه به کمبود زمان و مشکلات فراوان زندگی برای مردم، هر آگهی زمان بسیار کمی در اختیار دارد تا خود را عرضه کند و اثر مورد نظر را بگذارد پس باید با یک تبلیغات اصولی از این فرصت اندک استفاده کرد.
باید بدانیم آگهی را در کجا، چگونه، در چه زمانی و با چه محتوایی به دست مخاطب (هدف) برسانیم تا از آن فرصت اندک ذکر شده حداکثر استفاده را کنیم.
وجود یک مشاوره آگاه در زمینه های تبلیغات و فروش باعث صرفه جویی در هزینه ها، بالا رفتن بهره وری(راندمان)، پیشرفت و حرکت صحیح مجموعه می گردد.
تبلیغات هـدفمند و هم راســتا سریعتر و کم هزینه تـر به نتیجــه خواهــــد رسیـد.
راه رسیدن به موفقیت در هر حرفه ای نحوه تبلیغات و ایجاد رابطه با مشتریان است. بدون تردید حضور در بازار های رقابتی جز با شناخت رقبا و مشتریان و برنامه ریزی صحیح برای حفظ و توسعه ممکن نخواهد بود.
این مرکز با تکیه بر دانش، تجربه، اطلاعات مختلف و اصول علمی، جریان تبلیغاتی را به بهترین نحوه ممکن سازماندهی می نماید. بدین لحاظ واحد بازاریابی این مرکز نسبت به جمع آوری کلیه اطلاعات تخصصی مورد نیاز از جمله تحقیقات بازار، شناسایی رقبا و برنامه ریزی سیستماتیک کلیه اطلاعات و ارائه مشاوره تخصصی در خصوص استراتژی بازاریابی می باشد.
همچنین این مرکز با ارائه متدهای نوین جهت فروش بهتر و برنامه ریزی تبلیغاتی جهت هدفمندتر بودن پروژه فروش و تبلیغات در زمینه های آموزش، فروش محصولات، کسب اعتبار، معرفی نام برند و بسیاری موارد دیگر و دارا بودن نمایندگان فعال در بیش از ۴۰ شهر ایران می تواند راهگشای بسیاری از بن بست های فکری شما باشد.
نمونه کارهای بیشمار در زمینه مدیریت تبلیغات و برنامه ریزی، همگی عواملی بر انتخاب ما هستند. مشاوره با شرکت های برنامه ریز تبلیغاتی باعث تسریع در امور شما خواهد شد پس هیچگاه از کنار آن ساده عبور نکنید.
امروزه زندگی به شدت تحت نفوذ تبلیغات است. هر شهروند هزاره سوم در زندگی خود میلیونها آگهی میبیند.
آیا از خود پرسیده اید سهم شما از این آگهی ها چیست؟
ترویج (Promotion) حلقه ارتباطی با مشتری است یا به عبارتی بهره گیری از کلیه ابزارهای ارتباطی است که در خدمت پیام رسانی به مخاطب میباشد.
این مرکز با ارائه بهترین روشهای برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی ممکن و برنامه ریزی هدفمند، با توجه به شناخت بازار و منطقه، کلیه امور تبلیغاتی جهت مراکز، کارخانه ها و شرکت های خصوصی، نمایندگان شورای شهر و مجلس را با بهره گیری از جدیدترین مِتُدهای تبلیغاتی روز دنیا ارائه و به واقعیت می رساند.
زمان مناسب، درک صحیح مطالب و حرکت به موقع جهت انجام اهداف وظایفی است که ما بدان عمل میکنیم.
برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی با هر بنگاه تبلیغاتی اولین حرکت جهت اهداف آینده تبلیغات شما در هر رسانه خواهد بود و بدون برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی هیچ آینده ای تبلیغات ولو پر هزینه نخواهد داشت.
راه رسیدن به موفقیت در هر حرفه ای نحوه تبلیغات و ایجاد رابطه با مشتریان است. بدون تردید حضور در بازار های رقابتی جز با شناخت رقبا و مشتریان و برنامه ریزی صحیح برای حفظ و توسعه ممکن نخواهد بود.
این مرکز با تکیه بر دانش، تجربه، اطلاعات مختلف و اصول علمی، جریان تبلیغاتی را به بهترین نحوه ممکن سازماندهی می نماید. بدین لحاظ واحد بازاریابی این مرکز نسبت به جمع آوری کلیه اطلاعات تخصصی مورد نیاز از جمله تحقیقات بازار، شناسایی رقبا و برنامه ریزی سیستماتیک کلیه اطلاعات و ارائه مشاوره تخصصی در خصوص استراتژی بازاریابی می باشد.
همچنین این مرکز با ارائه متدهای نوین جهت فروش بهتر و برنامه ریزی تبلیغاتی جهت هدفمندتر بودن پروژه فروش و تبلیغات در زمینه های آموزش، فروش محصولات، کسب اعتبار، معرفی نام برند و بسیاری موارد دیگر و دارا بودن نمایندگان فعال در بیش از ۴۰ شهر ایران می تواند راهگشای بسیاری از بن بست های فکری شما باشد.
نمونه کارهای بیشمار در زمینه مدیریت تبلیغات و برنامه ریزی، همگی عواملی بر انتخاب ما هستند. مشاوره با شرکت های برنامه ریز تبلیغاتی باعث تسریع در امور شما خواهد شد پس هیچگاه از کنار آن ساده عبور نکنید.
امروزه زندگی به شدت تحت نفوذ تبلیغات است. هر شهروند هزاره سوم در زندگی خود میلیونها آگهی میبیند.
آیا از خود پرسیده اید سهم شما از این آگهی ها چیست؟
ترویج (Promotion) حلقه ارتباطی با مشتری است یا به عبارتی بهره گیری از کلیه ابزارهای ارتباطی است که در خدمت پیام رسانی به مخاطب میباشد.
این مرکز با ارائه بهترین روشهای برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی ممکن و برنامه ریزی هدفمند، با توجه به شناخت بازار و منطقه، کلیه امور تبلیغاتی جهت مراکز، کارخانه ها و شرکت های خصوصی، نمایندگان شورای شهر و مجلس را با بهره گیری از جدیدترین مِتُدهای تبلیغاتی روز دنیا ارائه و به واقعیت می رساند.
زمان مناسب، درک صحیح مطالب و حرکت به موقع جهت انجام اهداف وظایفی است که ما بدان عمل میکنیم.
برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی با هر بنگاه تبلیغاتی اولین حرکت جهت اهداف آینده تبلیغات شما در هر رسانه خواهد بود و بدون برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی هیچ آینده ای تبلیغات ولو پر هزینه نخواهد داشت.